Industria auto germană pierde 700.000 de mașini în 2022
IHS Markit a schimbat previziunile pentru producția companiilor auto germane, acestea pierzând 700.000 de mașini din cele pe care le-ar fi putut asambla.
IHS Markit a schimbat previziunile pentru producția companiilor auto germane, acestea pierzând 700.000 de mașini din cele pe care le-ar fi putut asambla.
Grupul german Bayerische Motoren Werke (BMW) a raportat vânzări record pentru brandul BMW în 2021, de 2,2 milioane de vehicule.
Tesla și autoritățile germane au încheiat toate acordurile necesare, dar uzina de lângă Berlin încă nu poate demara producția. În schimb, regiunea atrage mulți noi investitori.
Tranziția către vehiculele electrice este dificilă chiar și pentru Germania, mai bine de jumătate dintre orașe neavând nici măcar o stație de încărcare pentru acestea.
Modelul electric Dacia Spring a urcat în noiembrie pe primul loc în clasamentul vânzărilor de mașini electrice din Franța, dar în Germania sau Spania e departe de vârful clasamentului.
Guvernul federal din Germania a decis ca toate stațiile de încărcare pentru mașini electrice amplasate după iulie 2023 să fie dotate cu cititoare de carduri bancare.
E greu de crezut, dra birocrație există și în Germania. Iar una dintre victimele acesteia este compania Tesla. Elon Musk încearcă să grăbească finalizarea uzinei sale.
Un raport dat publicității de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) arată că în Europa sunt în prezent 290 de uzine care asamblează vehicule și motoare, cele mai multe în Germania.
Grupul Bosch ar putea închide o uzină de lângă Munchen ca urmare a scăderii cererii de componente necesare până acum mașinilor cu motoare alimentate cu combustibili fosili.
Asociaţia Constructorilor Germani de Automobile (VDA) și-a redus semnificativ estimările privind producția de autovehicule a Germaniei considerând că producătorii se confruntă cu probleme de-a lungul lanţului de aprovizionare.