Oferta Suzuki

Consumul real la 15 modele hibride. Cu cât mint producătorii?

Consumul real la 15 modele plug-in hybrid

  • Hyundai Ioniq 1.6 Hybrid DCT (4 cilindri, 1.580 cmc, 105 CP, electric 44 CP, total 141 CP)Hyundai Ioniq este construit pe o platformă dedicată propulsiilor neconvenționale (electric, hibrid, plug-in) împreună cu Kia Niro.Este destul de neobișnuit pentru un hibrid ca motorul termic să fie cuplat cu o cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj DCT și nu cu o cutie CVT cu variație continuă. Cutia DCT oferă o dinamică foarte bună comparativ cu CVT.Motorul termic de 1,6 litri aspirat și 105 CP și un motor electric de 44 CP antrenează puntea față, în timp ce bateria Li-Ion are o capacitate de 1,6 kWh.Citește testul cu Hyundai Ioniq Hybrid

    Trebuie să notăm că Hyundai Ioniq a obținut cel mai bun consum în oraș dintre toate mașinile din acest test, cu o valoare de 3,86 l/100 km.Consum în oraș  3,86 l/100 km 
    Consum pe drum național  4,70 l/100 km
    Consum pe autostradă 5,80 l/100 km 
    Consum mediu 4,74 l/100 km
    Consum oficial 4,5 l/100 km
    Diferență față de consumul real 0,24 l/100 km

    Test Hyundai Ioniq 1.6 DCT

  • Tu, ce părere ai?

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Explorați mai mult

    Genesis anticipează sfârșitul trendului SUV

    Genesis anticipează sfârșitul trendului SUV

    Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer la Genesis și Vicepreședinte Executiv pentru Design în cadrul Hyundai Group, estimează că popularitatea SUV-urilor va ajunge

    Scroll to Top