Consumul real la 15 modele hibride. Cu cât mint producătorii?

Consumul real la 15 modele plug-in hybrid

  • Hyundai Ioniq 1.6 Hybrid DCT (4 cilindri, 1.580 cmc, 105 CP, electric 44 CP, total 141 CP)Hyundai Ioniq este construit pe o platformă dedicată propulsiilor neconvenționale (electric, hibrid, plug-in) împreună cu Kia Niro.Este destul de neobișnuit pentru un hibrid ca motorul termic să fie cuplat cu o cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj DCT și nu cu o cutie CVT cu variație continuă. Cutia DCT oferă o dinamică foarte bună comparativ cu CVT.Motorul termic de 1,6 litri aspirat și 105 CP și un motor electric de 44 CP antrenează puntea față, în timp ce bateria Li-Ion are o capacitate de 1,6 kWh.Citește testul cu Hyundai Ioniq Hybrid

    Trebuie să notăm că Hyundai Ioniq a obținut cel mai bun consum în oraș dintre toate mașinile din acest test, cu o valoare de 3,86 l/100 km.Consum în oraș  3,86 l/100 km 
    Consum pe drum național  4,70 l/100 km
    Consum pe autostradă 5,80 l/100 km 
    Consum mediu 4,74 l/100 km
    Consum oficial 4,5 l/100 km
    Diferență față de consumul real 0,24 l/100 km

    Test Hyundai Ioniq 1.6 DCT

  • Tu, ce părere ai?

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Explorați mai mult

    B13 – O noutate la GMOTO

    B13 – O noutate la GMOTO. Indiferent de anotimp, merită să ai grijă de curățenia și starea mecanică a motocicletei tale. Vara,

    Chery Cars China

    Chery ar putea construi o uzină în Turcia

    Turcia se află în etapele finale ale discuțiilor privind o investiție Chery, după ce guvernul țării a curtat producătorii auto chinezi pentru

    Scroll to Top