Editia 2010

taxa

Editorial – ECO politică

Războiul pentru alegerea viitoarei soluții tehnologice pentru propulsia automobilelor este departe de a fi tranșat. Dacă, până de curând, motoarele alternative păreau o fiță, astăzi aproape că nu există constructor serios de automobile care să nu aibă aici proiecte notabile. Ca urmare, asistăm la eforturi pe două direcții. Pe de o parte, producătorii auto evoluează […]

Editorial – ECO politică Read More »

Volksvagen Polo – Lecția Diesel

Lansat de curând pe piață, Volksvagen Polo Bluemotion pare hotărât să spulbere orice mit privind eficiența soluțiilor hibride ale concurenței, cu emisii de carbon de 87g/km, ce se situează sub nivelul binecunoscutelor Toyota Prius și Honda Insight. Seria de măsuri luate pentru diminuarea consumului au cuprins în principal propulsia și aerodinamica. Noul motor TDI în

Volksvagen Polo – Lecția Diesel Read More »

Volkswagen Golf – Noul 1.9 e 1.6

Existența a două diesele de aproximativ aceeași cilindree, de 1.9 și 2.0 litri, în paleta de motorizări a lui Golf, necesita un upgrade mult așteptat în contextul luptei acerbe pentru fiecare picătură de combustibil economisită. Noua apariție face un pas important în ceea ce privește capacitatea cilindrică, ajunsă acum la 1.6 litri, din care Volkswagen

Volkswagen Golf – Noul 1.9 e 1.6 Read More »

Škoda Octavia Greenline

Cel mai popular model din gama producătorul ceh, Škoda Octavia, este și unul dintre cele mai ecologice din segment, grație pachetului Greenline. Urmărind același principiu ca și Fabia Greenline, Škoda Octavia Greenline se folosește de poțentialul economic și ecologic al propulsoarelor diesel de cilindree mică. În cazul compactei vorbim despre un propulsor cu totul nou

Škoda Octavia Greenline Read More »

Mercedes-Benz – Viitorul motorului diesel

Eficiența a fost întotdeauna atuul propulsoarelor diesel. Grație tehnologiei BlueTec dezvoltată de Mercedes-Benz, astăzi, sunt și cele mai curate. Mercedes-Benz a fost primul producător de automobile care a implementat principiul de combustie descoperit de Rudolf Diesel. De-a lungul anilor motoarele diesel s-au dovedit mult mai eficiente decât cele pe benzină, descoperiri noi ca injecția pe

Mercedes-Benz – Viitorul motorului diesel Read More »

BlueEFFICIENCY – Responsabilitate și eficiență

Adoptarea unei abordări responsabile față de mediul înconjurător reprezintă o prioritate cheie pentru Mercedes-Benz. Primul pas: BlueEFFICIENCY. Abia în ultimii zece ani am început să dezvoltăm cu adevărat potențialul motoarelor bazate pe combustibili fosili. Tehnologiile avansate și supraalimentarea au transformat modul în care privim relația dintre capacitatea cilindrică și performanțele unui propulsor. Motoare care acum

BlueEFFICIENCY – Responsabilitate și eficiență Read More »

Sistemul i-STOP de la Mazda – Pauză la semafor

În fiecare zi, motorul mașinii tale consumă carburant fără a produce mișcare. Un scenariu des întâlnit, de fiecare dată când te afli în coloană la semafor sau într-un blocaj de trafic, iar propulsorul menține turația de relanti. Sistemul i-STOP de la Mazda promite o reducere a consumului de carburant, dar și a emisiilor poluante, prin

Sistemul i-STOP de la Mazda – Pauză la semafor Read More »

Motorul de nouă generaţie pe benzină cu injecţie directă Mazda SKY-G

Mazda Motor Corporation a prezentat în premieră mondială, la cea de-a 41-a ediţie a Salonului Auto de la Tokyo, noile generaţii de motoare şi transmisii automate. Mazda s-a angajat să îmbunătăţească semnificativ elementele de bază ale automobilelor sale care influenţează performanţele pentru a obţine plăcerea condusului alături de caracteristici remarcabile privind protecţia mediului şi siguranţa.

Motorul de nouă generaţie pe benzină cu injecţie directă Mazda SKY-G Read More »

Scroll to Top