Cel mai fâșneț model din top are o greutate de numai 1.365 kg, și o lungime de 3.845 mm. Adică gabarit și greutate mai mici decât la Honda e, garanții ale unei agilități de neegalat! Firește, bateria este mai mică (32,6 kWh brut, 28,9 kWh net), iar autonomia medie WLTP, de 234 km, poate scădea la 185 km în condiții reale (280 km urban).
Micul acumulator are nevoie de 28 min. la o sursă de 50 kW pentru a se încărca până la 80% și de numai 3h15m la sursele AC de 11 kW.
Motorul de 184 CP (ca la BMW i3s) îl împinge pe micul lord până la 100 km/h în 7,5 s și se oprește din accelerat la 150 km/h. Detaliile exterioare de design îl delimitează de versiunile convenționale, prin utilizarea jantelot aero cu 4 spițe și prin accentele galbene ale elementelor de stil.
Înmatriculările de mașini Dacia în principalele piețe europene - Franța, Germania, Italia, Marea Britanie și Spania - s-au menținut în…
Astăzi, 5 aprilie 2024, Automobil Clubul Român sărbătorește 120 de ani de activitate. Începând cu înființarea sa la Grand Hotel…
Cel mai puternic importator de vehicule, Porsche Romania îi are la conducere, începând din martie 2024, pe Brent Valmar și…
Renault Captur model 2025 este, de fapt, faceliftul celei de-a doua generații, lansată la sfârșitul lui 2019 ca model 2020.…
Un raport al Federației Europene pentru Transport și Mediu (T&E) arată că vehiculele electrice fabricate în China vor acapara un…
Producătorul american de mașini electrice Tesla a raportat o scădere mai mare decât se aștepta a livrărilor sale din primele…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment