Salonul Auto de la Paris 2018. Toate premierele

Salonul Auto de la Paris 2018

Mai sunt două luni până la Salonul Auto de la Paris 2018, dar constructorii auto sunt deja în joc de glezne. Audi și BMW pregătesc adevărate desfășurări de forță. Lipsesc de la Paris zece producători importanți, cum ar fi Volkswagen, Volvo, Opel, Mazda și Nissan.

Audi

Audi e-tron Quattro (9)

Audi E-Tron – Prima mașină electrică de la Audi este și primul vehicul de serie fără oglinzi. Imaginile vor fi redate pe ecrane OLED amplasate la interior, lângă portiere. Pusă în mișcare de două motoare electrice, construite la noua uzină de la Gyor, câte unul pe fiecare dintre cele două punți, E-Tron va ajunge pe șosele anul viitor. Mașina va fi prezentată la San Francisco, pe 17 septembrie, înainte de a ajunge la Paris.

Audi A1 Sportback

Audi A1 Sportback – Cu un preț de pornire de aproximativ 20.000 de euro în Germania, noul Audi A1 va ajunge în showroom-uri în această toamnă. Sub capotă se regăsește o serie de motoare TFSI: unitatea de 1.0 litru cu 3 cilindri, propulsoarele de 1,5 litri, respectiv 2 litri cu patru cilindri sunt în gamă, cu puteri între 95 și 200 de cai putere. În curând, va fi introdusă şi motorizarea de bază: 25 TFSI de 70 kW (95 CP).

Audi A6 Avant

Audi A6 Avant – Dinamic și versatil, Audi A6 Avant vine cu linii drepte, cu suprafețe de mari dimensiuni, reflectând noul limbaj de design al companiei. Break-ul cu acoperiș cu linie descendentă măsoară acum 4,94 m în lungime, 1,89 m în lățime și 1,47 m în înălțime și oferă un portbagaj cu același volum ca generația anterioară, 565 de litri.

Audi A6 AllRoad Paris

Audi A6 AllRoad – Este pregătit să se ia la trântă cu Volvo V90 Cross Country și cu Mercedes-Benz E-Class All-Terrain. Spre deosebire de A6 Avant, mașina va primi în versiune standard o gardă la sol mai mare, protecții din plastic pe aripi și sistem de tracțiune integrală quattro. O suspensie modificată și jante noi se regăsesc, de asemenea, pe lista de noutăți trecute în contul lui A6 AllRoad.

Audi Q3

Audi Q3 – Audi promite că noul Q3 este mai sportiv și mai distractiv, iar design-ul său este o aluzie la îndrăznețul Q8. Crossover-ul vine standard cu instrumentar de bord digital cu un ecran de 10.25 de inchi. Opțional, poate fi comandat Audi Virtual Cockpit cu ecran de 12.3 inchi. Modelul va fi disponibil cu patru motorizări: trei pe benzină și una diesel. Versiunea de bază vine cu propulsorul pe benzină de 1.5 litri și 150 CP. Unitatea de 2.0 litri benzină va fi oferită în versiunile de 190 CP  și 230 CP.  Propulsorul diesel este cel de 2.0 litri și dezvoltă 150 CP .

Audi Q8 (10)

Audi Q8 – Semnificativ mai mare decât Q7, cu un limbaj de design ultra agresiv și o cabină ultra-tehnologizată, Q8 va fi disponibil cu motorizări pe benzină și diesel. Și o versiune mild-hybrid se va regăsi în gama SUV-ului generos în dimensiuni, spațiu și dotări. Audi Q8 va ajunge în showroom-uri în această toamnă.

 

BMW

BMW Seria 3 – Bavarezii încep să dezvăluie detalii și caracteristici tehnice despre noul BMW Seria 3. Noua generație va a vea o distribuție a maselor de 50:50, un centru de greutate mai mic cu 10 mm și o greutate redusă cu 55 kg.

Noul BMW Seria 3 va primi cel mai puternic motor cu patru cilindri fabricat vreodată de bavarezi și o nouă transmisie automată cu 8 rapoarte. BMW nu a precizat alte date despre motor dar ne așteptăm la mai multă sportivitate pentru că noul Seria 3 este testat intens pe circuitul de la Nurburgring.

Cu nume de cod G20, Seria 3 va prelua elemente vizuale de la frații mai mari, cum ar fi configurația blocurilor optice și anumite nervuri pe caroserie. Imaginile spion arată un vehicul cu proporții un pic schimbate, dar creșterea în dimensiuni are sens, în condițiile în care și Seria 5, și Seria 7 au suferit aceleași modificări, toate fiind construite acum pe aceeași platformă, CLAR.

BMW Z4 M40i

BMW Z4 – Roadster-ul bavarez va ajunge mai întâi la Concursul Eleganței de la Pebble Beach, înainte de a pune roțile pe pământ european. În Statele Unite, va fi prezentat modelul M40i, care a fost deja surprins în teste pe aerodromul Miramas din sudul Franței. Nemții dau de înțeles că o versiune M nu are sens în gama unui model deja incitant așa cum este.

BMW X5 (71)

BMW X5 – Suspensia pneuamatică pe cele două punți, direcția integrală și pachetul Off-Road sporesc caracterul versatil, abilitățile dinamice și nivelul de confort. Sisteme ca Driving Assistant Professional și Parking Assistant Plus cu Reversing Assistant se regăsesc acum la bord. BMW X5 este disponibil standard și cu sistemul BMW Live Cockpit Professional.

BMW Seria 8 Coupe

Seria 8 Coupe – Inginerii BMW au configurat caroseria, sistemul de propulsie și suspensia în așa fel încât mașina să demonstreze agilitate și precizie la fiecare manevră. Astfel, motoare puternice fac echipă cu sistemul de tracțiune integrală BMW xDrive. Modelul de serie va prelua peformanțele dinamice ale mașinii de curse.

Citroen

Citroen C5 Aircross

Citroen C5 Aircross – Energic și încrezător, Citroen C5 Aircross ajunge acum și în Europa, după ce francezii au vândut 80.000 de unități în China. SUV-ul măsoară 4,50 m în lungime și vine cu proporții robuste și imaginea îndrăzneață tipică modelelor Citroen. Sistemul Airbumps protejează părțile laterale, iar garda la sol de 230 mm îi confirmă natura aventuroasă.

Concept Citroen – Citroen nu a dezvăluit nicio informație referitoare la conceptul pe care îl va aduce în octombrie, la Salonul Auto de la Paris. Constructorul francez a anunțat doar că modelul pe care îl va expune în Orașul Luminilor va avea un limbaj de design care va fi preluat de întreaga gamă.

Kia

Kia Niro EV

Kia Niro EV – Cel de-al treilea membru al familiei Niro, Kia Niro EV diferă de cei doi frați ai săi în ceea ce privește design-ul, pentru că primește bare noi, faruri redesenate, diferite de cele ale conceptului cu același nume, prezentat în ianuarie la CES 2018 din Las Vegas, și fante de admisie cu aspect futurist. Luminile de zi LED au acum formă de săgeată și dispare grila propriu-zisă.

Kia Sportage facelift

Kia Sportage Facelift – Best-seller-ul sud-coreean vândut în peste 117.000 de unități în 2017, primește tehnologie micro hibridă EcoDynamics+, dar are de acum în gamă și un diesel nou, cu emisii reduse. Modelul actualizat va ajunge pe piață în ultima parte a anului. SUV-ul vine cu actualizări la exterior, dar și la interior. Tehnnologii multimedia și de siguranță noi se regăsesc, de asemenea, la bordul lui Sportage.

 

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz Clasa B – MPV-ul pentru familie a fost surprins în teste și va primi actualizările care ne sunt deja familiare de la noua Clasă A, în ceea ce privește design-ul și tehnologia. Fotografiile spion indică o siluetă mai suplă, dar și elemente care îl fac să semene cu un crossover. Un lucru este sigur însă: Clasa B își va păstra natura practică.

Mercedes-Benz Clasa A Sedan

Mercedes-Benz Clasa A Sedan – Își face acum apariția în familia A de la Mercedes, Clasa A Sedan, care va ajunge pe piață la finele lui 2018. Mercedes a prezentat deja la Beijing, versiunea L, construită în China pentru China. Noul A va ieși de pe liniile de asamblare ale uzinelor Aguascalientes din Mexic și Rastatt din Germania.

GLC Fuel Cell Paris

Mercedes-Benz GLC Fuel Cell – Primul SUV premium cu propulsie pe hidrogen va fi pus în mișcare de un motor electric, care va fi alimentat de o pilă de combustibil, așa-zisul sistem de propulsie F-Cell. Mercedes trece în contul SUV-ului său o autonomie de aproximativ 500 de kilometri. Mașina ar putea ajunge pe piață de anul viitor.

Peugeot

Peugeot 208 Paris

Peugeot 208Peugeot lansează noul 208 în toamnă la Paris, noua generație urmând să fie introdusă pe piață și într-o versiune electrică, alături de motoarele clasice pe benzină sau motorină. Autonomia viitorului 208 electric va depăși 300 km.

Peugeot 508 SW (2)

Peugeot 508 SW – Cu un design radical, departe de a fi convențional, noul Peugeot 508 SW reprezintă echilibrul ideal între eleganță, character practic și natura sportivă. Break-ul are o înălțime de numai 1,42 m, ca și limuzina, ceea ce îl face cu 6 cm mai scund ca generația precedentă, fără a sacrifica însă, spațiul la cap. SW are o lungime de 4,78 m (3 cm mai mult ca limuzina) și proporții robuste.

Porsche

Porsche Macan facelift (11)

Porsche Macan Facelift – Cea mai mare schimbare operată asupra SUV-ului de la Porsche este apariția unei benzi LED cu aspect tridimensional în partea din spate, în genul celei prezente la Panamera. În partea din față, noul Macan primește faruri LED cu design nou ca dotare standard, iar Dynamic Light System Plus este disponibil opțional. Volanul GT primește acum butonul Sport Response.

Porsche 911 (1)

Porsche 911 – Două 911 plug-in hybrid își vor face apariția, una dintre ele poziționându-se în centrul gamei, alături de Carrera, în timp ce a doua versiune va fi o alternativă la 911 Turbo. Noua propulsie le va adăuga 250 de kilograme, dar nemții promit că vor păstra agilitatea modelului. Șefii de la Stuttgart dezbat și ideea construirii unei versiuni hibride de top, care să se poziționeze chiar deasupra versiunilor Turbo și Turbo S.

Range Rover

Range Rover Sport P400

Range Rover Sport P400 PHEV – Cu 404 cai putere și o autonomie electrică de aproximativ 50 de kilometri, noul hibrid reprezintă o transformare tehnologică a constructorului britanic. Jaguar Land Rover plănuiește să ofere o versiune electrificată pentru fiecare dintre modelele sale, începând cu anul 2020.

Range Rover Velar SVR

Range Rover Velar SVR – Cu motor V8 și peste 540 de cai putere, Velar SVR, un amestec de performanță pe asfalt și în off-road, va fi cel mai rapid din gamă și vine să se bată cu BMW X6 M. Va fi, în schimb, cu aproximativ 460 de kilograme mai ușor ca bavarezul, ceea ce i-ar putea aduce un plus la capitolul ‘dinamică’. Singura modificare pe care o putem ghici dincolo de camuflaj este difuzorul de aer din partea posterioară.

Renault

Renault Megane RS Trophy (15)

Renault Megane RS Trophy – Modelul are la bază șasiul Cup, care primește un diferențial Torsen cu alunecare limitată și o suspensie mai rigidă. Un sistem de frânare superior și jante de 19 inci cu anvelope Bridgestone Potenza S001 îi țin companie motorului turbo de 1.8 litri cu patru cilindri și 300 de cai putere.

Noua generație Renault Clio debutează la Salonul Auto de la Paris

 

Renault Clio V – Cea de-a cincea generație Clio va primi o parte frontală nouă, inspirată de fratele mai mare Megane și tehnologii noi, cu care francezii încearcă să atace prima poziție, ocupată la ora actuală de Golf, în topul celor mai vândute mașini în Europa. Constructorul din Hexagon promite noutăți importante și sub capota noului Clio. Motorul turbo de 1.3 litri, dezvoltat în colaborare cu Daimler, se va regăsi, cu siguranță, în gamă.

SEAT

SEAT Tarraco

SEAT Tarraco – SEAT îl va prezenta pe Tarraco luna viitoare, în cadrul unui eveniment care va avea loc în Spania, apoi va aduce mașina la Paris. Tarraco cel cu nume ales de fanii brand-ului va fi mai mare ca Ateca și va oferi loc pentru șapte ocupanți. Vor fi disponibile motoarele pe benzină de 1.4 litri și 2.0 litri, cu câte două versiuni de putere, dar și un diesel de 2.0 litri TDI, cu trei versiuni de putere.

Skoda

Skoda Kodiaq RS

Skoda Karoq Scout

Skoda Karoq Scout – crossover-ul compact Scout este alternativa la zilele petrecute în oraș. Mașina primește standard tracțiune integrală, protecții din plastic pe aripi, lumină ambientală LED, pedale cu elemente din aluminiu și tapițerie în combinația negru-maro. Două motoare sunt disponibile pentru versiunea Scout: 1.5 TFSI cu 150 CP și 2.0 TDI cu 190 CP.

 

 

 

Adaugati comentariu